Karta stanowiskowa (zakres obowiązków) dla Administratora Baz Danych.
Zakres czynności dla administratora, który odpowiada m.in. za:
- zarządzanie i nadzorowanie konkretnej bazy danych na podstawie dokumentacji projektowej
- usprawnianie (uszlachetnianie) poszczególnych aplikacji bazy danych na podstawie bieżących analiz pracy systemu
- opracowywanie lub wdrażanie metod utajniania danych w zależności od typu aplikacji zastosowania bazy danych oraz liczby
Dokument zawiera:
- Wymagania i kwalifikacje dla stanowiska
- Zakres odpowiedzialności
- Zakres wykonywanych zadań
- Zakres podporządkowania
- Zasady zastępstw
- System pracy
Plik w formacie *.doc - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Słowa kluczowe: dokument online, karty pracownicze, zakresy obowiazkow pracownika, administrator, karta stanowiskowa, zakresy obowiązków pracownika, administrator baz danych, karty stanowiskowe, zakres obowiązków pracownika, admin baz danych,
|