Ostatnia aktualizacja serwisu: 2016-06-10
Wzory dokumentów
SMS.Rzeszow.pl

Student

Znajdujesz się w podbramkowej sytuacji?
Grozi Ci wydalenie z Uczelni, na której się kształcisz?
Panie w Dziekanacie cały czas mówią o pismach, ale nie chcą zbytnio pomóc?
TUTAJ ZNAJDZIESZ WZORY PISM, KTÓRYCH POTRZEBUJESZ Przykładowe wzory znajdujące się w kategorii:
  • Przedłużenie sesji
  • Pismo o zmianę grupy ćwiczeniowej
  • Zmiana trybu studiów
  • Rezygnacja ze studiów
  • Podanie o stypendium socjalne
  • Podanie o przesunięcie terminu płatności
  • Prośba o zmianę promotora
oraz wiele innych przydatnych podań dla studentów.
Wzór dokumentu jaki należy złożyć w dziekanacie w celu przedłużenia sesji egzaminacyjnej (zimowej albo letniej). W dokumencie są podane przykładowe 2 powody, z których to nie mogliśmy zaliczyć wszystkich egzaminów.

Dokument w formacie *.doc - łatwy i prosty w edycji na własne potrzeby.
W przypadku gdy nie posiada się zaliczenia z jednego przedmiotu można ubiegać się o dokonanie wpisu warunkowego z tego przedmiotu.

Dokument z prośba o dokonanie wpisu warunkowego z konkretnego przedmiotu.

Plik należy najpierw edytować na własne potrzeby a później złożyć w dziekanacie.
Nie masz możliwości zamiany grupy w stosunku 1:1 ? Oto dokument, który powinien Ci to umożliwić. Wniosek należy edytować na własne potrzeby i złożyć w dziekanacie.

Plik w formacie *.doc .
Ciężka sytuacja finansowa zmusiła Cię do podjęcia pracy i nie możesz studiować w trybie dziennym ? Oto dokument dla Ciebie. Wystarczy pobrać i złożyć w dziekanacie.

Plik w formacie *.doc - łatwy do edycji.
Wzór dokumenty, jaki należy złożyć w dziekanacie w przypadku gdy chcemy zakończyć studiowanie na danej uczelni. Należy pamiętać, że przed złożeniem takiego podania, należy uregulować wszelkie formalności (tzw. karta obiegowa).

Plik w formacie *.doc - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Przykładowy wzór podania, które należy złożyć w dziekanacie aby ubiegać się o stypendium socjalne.

Dokument word, łatwy do edycji na włąsne potrzeby.
Jest to wzór dokumentu, jaki należy złożyć w dziekanacie w celu indywidualnego toku nauczania.

Dokument Word - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Jest to wzór dokumentu, jaki należy złożyć w dziekanacie w celu powtarzania semestru.

Dokument Word - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Wzór dokumentu jaki należy złożyć w dziekanacie w celu przesunięcia terminu obrony pracy dyplomowej/licencjackiej/magisterskiej bądź przesunąć termin składania takiej pracy do oceny.

Dokument Word - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Wzór dokumentu z prośbą o przesunięcie terminu płatności za:
- czesne
- umożenie rat czesnego
- umorzenie odsetek
- umorzenie (inne)

Dokument należy złożyć w dziekanacie.

Plik Word - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Dokument, jaki należy złożyć w dziekanacie w przypadku kiedy zostaniemy skreśleni z listy studentów.

Dokument Word - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Wzór dokumentu, jaki należy złożyć w dziekanacie w momencie gdy staramy się o urlop studencki:
- zdrowotny
- okolicznościowy
- losowy

Dokument Word - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Wzór dokumentu jaki należy złożyć w dziekanacie w celu zmiany promotora naszej pracy.

Dokument Word - do edycji na własne potrzeby.
Wzór dokumentu jaki należy złożyć w dziekanacie w przypadku kiedy prowadzący zajęcia/ćwiczenia/egzamin nie chce przyjąć naszego usprawiedliwienia lekarskiego.


Należy pamiętać o tym, że taki dokument trzeba złożyć do 14 dni od momentu zakończenia choroby

Dokument Word - do edycji na własne potrzeby.
W przypadku kiedy potrzebujemy dokumenty świadczące o ukończeniu wyższej szkoły, kursów, certyfikatów z uczelni w j. obcym składamy poniższe podanie do dziekanatu (o ile istnieje na uczelnimożliwość otrzymania takich dokumentów w j. obcym)

Dokument Word - do edycji na własne potrzeby.
Wzór dokumentu jaki należy złożyć w dziekanacie w przypadku kiedy ubiegamy się o AWANS z danego przedmiotu.

Dokument Word - do edycji na własne potrzeby.
Kiedy studiujemy na prywatnej uczelni, dodatkowo razem z kimś z rodziny można się ubiegać o przyznanie tzw. "ulgi prorodzinnej" (o ile istnieje taka ulga na danej uczelni).

Dokument należy złożyć w dziekanacie, załączając ksero aktów urodzenia (w przypadku rodzeństwa) bądź aktu małżeńskiego (w przypadku małżeństwa).

Dokument Word - do edycji na własne potrzeby
W przypadku prywatnych uczelni można przeksięgować nadpłaty na różne cele, np:
- na poczet czesnego
- na poczet poprawek

Dokument należy złożyć w dziekanacie.


Plik w formacie Word - do edycji na własne potrzeby.
W przypadku kiedy chcemy zmienić kierunek studiów na uczelni, należy złożyć powyższy wniosek w dziekanacie.

Dokument Word - do edycji na własne potrzeby.
Zgodnie z opinią Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego student może się ubiegać o zwrot kosztów pobranych za egzaminy poprawkowe na każdego rodzaju uczelni (prywatnej oraz państwowej).

"Student ma prawo do składania egzaminu poprawkowego z każdego przedmiotu, egzamin ten jest procedurą zaliczenia przedmiotu, a nie 'powtarzaniem zajęc dydaktycznych', za które można pobierać opłaty, ponadto z żadnego obowiązującego przepisu nie wynika iż uczelnie mogą pobierać opłaty za egzaminy poprawkowe, które przysługują z mocy regulaminu studiów.

Wniosek należy zaadresować do rektora uczelni wypełnić go swoimi danymi, oraz przesłać również do wiadomości Rzecznika Praw Studenta.

Wniosek zawiera:
- dokument word z wnioskiem
- pisma Parlamentu Studentów skierowane do ministerstwa
- opinię ministerstwa nt. pobieranych opłat, którą można dołączyć do wniosku jako uzasadnienie
Wniosek o przyznanie stypendium ministra za osiągnięcia w nauce na rok akademicki 2007/2008. Dokument zapisany w formacie PDF gotowy do wydruku.
Wniosek o przyznanie zapomogi. Dokument należy złożyć w dziekanacie. Wniosek zapisany w programie Word gotowy do edycji i wydruku.
Wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe. Dokument zapisany w formacie PDF gotowy do wydruku.
Przykładowe ogłoszenie wynajęcie pokoju lub mieszkania dla studenta. Szukasz pokoju i mieszkania nie wiesz jak napisać ogłoszenie mamy dla Ciebie przykładowy dokument z ogłoszeniem. Ogłoszenie jest przygotowane do rozwieszenia. Dokument zapisany w formacie doc. Ogłoszenie należy otworzyć za pomocą programu Word. Dokument jest przygotowany do edycji i wydruku.
Kiedy stracisz indeks - niezależnie od sytuacji - zwykłe zgubienie czy też w przypadku kradzieży - należy wystąpić do dziekanatu z wniosek o wydanie duplikatu indeksu.

Do tego celu posłuży Ci gotowy dokument - Prośba o wydanie duplikatu indeksu studenckiego , który to należy złożyć w dziekanacie.

Dokument zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Jesteś w sytuacji kiedy po jakimś dłuższym okresie kończysz pisać pracę inżynierską. Dowiadujesz się przez przypadek np. w Dziekanacie, że Twój Promotor zmienił Uczelnie lub po prostu przestał na niej pracować.

Boisz się, że wyznaczenie nowego Promotora będzie skutkowało wywróceniem Twojej pracy "do góry nogami"? Twój Promotor, po kontakcie z nim, wyraził chęć dokończenia "współpracy" z Tobą.

Możesz złożyć u dziekana prośbę o umożliwienie uczestniczenia w obronie Twojej pracy dyplomowej Promotora, który nie jest pracownikiem Uczelni.

Tylko najpierw upewnij się, że Promotor będzie mógł przyjechać na Twoją obronę.

Dokument WORD do edycji.
Nie znalazłeś dokumentu?
Uważasz, że dokument którego szukasz powinien znaleźć się w naszym serwisie ? Poinformuj nas o tym.
Dołącz do osób tworzących nasz serwis.

Pomysły na dokumenty od internautów:

2013-11-22
Wniosek informujący uczelnianą komisję stypendialną czy koordynatora ds pomocy materialnej o uzyskaniu dodatkowych dochodów. (zatrudnienie, umowa o pracę studenta)