Karta stanowiskowa (zakres obowiązków) dla Administratora Baz Danych.
Zakres czynności dla administratora, który odpowiada m.in. za:
- zarządzanie i nadzorowanie konkretnej bazy danych na podstawie dokumentacji projektowej
- usprawnianie (uszlachetnianie) poszczególnych aplikacji bazy danych na podstawie bieżących analiz pracy systemu
- opracowywanie lub wdrażanie metod utajniania danych w zależności od typu aplikacji zastosowania bazy danych oraz liczby
Dokument zawiera:
- Wymagania i kwalifikacje dla stanowiska
- Zakres odpowiedzialności
- Zakres wykonywanych zadań
- Zakres podporządkowania
- Zasady zastępstw
- System pracy
Plik w formacie *.doc - łatwy do edycji na własne potrzeby.
Słowa kluczowe: dokument do pobrania, zakresy obowiazkow pracownika, zakres obowiązków pracownika, administratorzy, karta stanowiskowa, administrator baz danych, admin baz danych, dokument online, karty pracownicze, bazy danych,
|