Zgłoszenie reklamacyjne obuwia.Jest to gotowy dokument w formacie *.doc , który można wydrukować oraz wypełnić, ewentualnie edytować plik na własne potrzeby reklamacyjne.
!!! ZANIM ZŁOŻYSZ REKLAMACJĘ !!!
W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO. / Dz. U. Nr 141 z 5 września 2002r.,poz 1176/
Pamiętaj, że obuwie można reklamować do dwóch lat od daty zakupu, jednakże od momentu wykrycia wady do dwóch miesięcy.
Warunkiem niezbędnym a zarazem koniecznym do złożenia reklamacji jest posiadanie paragonu fiskalnego potwierdzającego datę i miejsce zakupu oraz kwotę.
REKLAMACJI NIE PODLEGA
1. Naturalne zużycie obuwia nawet w okresie dwóch lat od daty zakupu ( np. zużycie się fleczków )
2. Obuwie z wadami jawnymi ( widocznymi w momencie zakupu ) co do których można przyjąć , że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu.
3. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( obicia, otarcia , uszkodzenia mechaniczne)
4. Wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy.
5. Różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.
6. Przemakanie obuwia.
7. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
Dlaczego dostęp do dokumentów jest płatny ?
Wybierz jedną formę płatności:
SMS
Aby pobrać "Reklamacja obuwia." wyślij SMS pod numer: 7968, o treści GPTM
Opłata za pobranie dokumentu to koszt SMS'a: 9 zł netto / 11,07 zł brutto
Po chwili dostaniesz SMS zwrotny z kodem dostepu.
Po wprowadzeniu kodu w poniższe pole, podasz nam e-mail, na który automatycznie wyślemy dokument.
Telefon stacjonarny
Aby pobrać "Reklamacja obuwia.":
1. Zadzwoń pod numer: 704 704 011
2. Wprowadź numer usługi 0623
3. Następnie zostanie przeliterowanty kod dostępu. Kod jest literowany 3 krotnie przygotuj coś do pisania.
4. Otrzymany kod wprowadź w poniższym formularzu
Opłata za pobranie dokumentu to koszt połączenia: 10,15 zł (12,48 zł z VAT).
Koszt nie jest zależny od czasu połączenia.
Po wprowadzeniu kodu w poniższe pole, podasz nam e-mail, na który automatycznie wyślemy dokument.
Serwis Pay Per Call obsługiwany przez Dotpay, zobacz:
Regulamin i
Informacje nt. reklamacji.
Usługa PPC dostępna w sieciach T-mobile, Orange, PlusGSM, Play, Heyah, Sami Swoi.
Właścicielem serwisu jest Grupa FOREX
Przelew
Aby pobrać "Reklamacja obuwia." kliknij w poniższy przycisk.
1. Podaj dane do wystawienia faktury.
2. Na e-mail otrzymasz fakturę proforma.
3. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie dokument zostanie wysłany na Twój e-mail.
4. Właściwa faktura zostanie wysłana pocztą.
Opłata za pobranie dokumentu: 19 zł (23,37 zł z VAT).
Karta kredytowa
Aby pobrać "Reklamacja obuwia." kliknij w poniższy przycisk.
1. Podaj dane do wystawienia faktury.
2. Zostaniesz przeniesiony do płatności kartą.
3. Natychmiast po pozytywnie zakończonej transakcji, dokument zostanie wysłany na Twój e-mail.
4. Właściwa faktura zostanie wysłana pocztą.
Opłata za pobranie dokumentu: 19 zł (23,37 zł z VAT).