Jest to przykładowy wzór pisma w celu zerwania umowy dotyczącej korzystania z usługi Neostrada TP z winy Telekomunikacji Polskiej. Aby była możliwość zerwania należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1.Zgłosić problem z niedziałającą usługą na Infolinii Technicznej pod numerem 0800 102 102 co zostanie odnotowane w postaci zgłoszenia w formie "ZP/ABC/123".
2.Po otrzymaniu odpowiedzi na powyższe zgłoszenie umówić się na wizytę montera w przypadku gdy usługa nadal nie działa.
3.Jeżeli otrzymamy informację od montera, że nie ma możliwości aby usługa działała w sposób prawidłowy to możemy rezygnować już z usługi NeostradyTP.
Do zerwania umowy są potrzebne nr zgłoszeń otrzymanych z Infolinii Technicznej (0800 102 102) w formacie "ZP/XXX/XXX" albo Błękitnej Linii (9393) w formacie "12345678".
Dokument zapisany w programie Word gotowy do edycji i wydruku.